Löpande coachning – ett bollplank för att utveckla ert CRM- och CX-arbete

Coachning helt anpassad efter era behov

Vad vill ni ha hjälp med?

  • Vill ni bättre förstå era kunder och fokusera på de med mest potential att skapa lönsamhet?

  • Vill ni ha hjälp med hur ni kan nyttja kunddata för att skapa personaliserade kundinteraktioner och samtidigt effektivisera med datadrivna arbetssätt?

  • Vill ni optimera kundresan för att öka konvertering och retention?

  • Är ni intresserade av att implementera ökad automatisering för att effektivisera era CRM- och CX-processer?

  • Önskar ni säkerställa att ni har rätt KPI:er för att mäta framgång och optimera era kundinteraktioner?

  • Vill ni utveckla en omnikanal strategi för att skapa en sömlös upplevelse mellan alla kundkontaktpunkter?

  • Vill ni bli bättre på att nyttja kundfeedback och insikter för att kontinuerligt förbättra kundupplevelsen?

  • Vill ni förbättra segmenteringen av era kunder för att skapa mer relevanta kundinteraktioner och öka kundengagemanget?

    Berätta gärna – jag är nyfiken på hur jag kan hjälpa.

Fördelar

  • Kort startsträcka

  • Snabb tillgång till senior kompentens att nyttja vid specifika behov eller löpande som ett bollplank för vissa personer eller team

  • Fokus på leverans och tydlig effekt

  • Flexibelt att påbörja & avsluta utan komplexa avtal eller bindningstider

Få tillgång till kontinuerligt stöd från en senior konsult som hjälper er prioritera rätt initiativ, ta datadrivna beslut och utveckla kundresan steg för steg.

Coachningen anpassas efter era behov – från strategiska diskussioner till operativt stöd i plattformar, segmentering och automatisering.

Tidsåtgång & pris

Tidsåtgång och pris är helt beroende på era önskemål och behov. Behöver ni till exempel mer tillfälligt stöd för specifika behov eller mer löpande stöd?

Beskriv gärna era behov i korthet – så återkommer jag med ett eller flera förslag på upplägg och prisbild, helt utan förpliktelser.