Jag heter Mita & jag är Milli Moments. Jag har över 15 års erfarenhet av att hjälpa företag bygga starkare och mer lönsamma kundrelationer.

Så här jobbar jag

Transparens

Du har alltid full insyn i vad som görs, varför – och vad det leder till.

Tydlig prisbild

Du vet i förväg vad du betalar för – inga överraskningar.


Agilt arbetssätt

Värde levereras löpande – inte först vid projektslut.

Innovation

Jag hjälper er ta tillvara nya möjligheter och förmågor – från teknik till arbetssätt.


Samarbete

Jag jobbar nära dina interna team och stärker befintliga resurser, inte vid sidan av dem.



Flexibla upplägg

Enkelt att starta, enkelt att pausa eller avsluta – du styr takten.



Konsultprofil

    • CRM-strategi – utveckling av strategier för att maximera kund- och affärsvärde genom hela kundresan

    • Datadrivna, personaliserade & omnikanala kundinteraktioner – strategisk utveckling av kundinteraktioner för att exempelvis maximera köpfrekvens, konvertering, snittordervärde, lojalitet eller minska churn

    • KPI-ramverk – etablering av relevanta nyckeltal för uppföljning, analys och underlag för affärsprioriteringar

    • Analys & insikt – processer för analys och tolkning av kunddata som underlag för konkreta insikter, prioriteringar och affärsbeslut framåt

    • Data + teknologi – strategier för att kombinera kund- och produktdata med modern teknologi, inklusive AI och machine learning, för att skapa skalbarhet och affärsvärde

    • Interim Nordic CRM Manager

    • Interim Head of Customer Interactions

    • Interim Omnichannel specialist

    • Interim Customer Insights Manager

    • Team lead för team med totalansvar för kundinteraktioner

    • Affärsutveckling, tvärfunktionella team och agila arbetssätt

    • CRM-strategi för tre nordiska marknader

    • Strategier och processer för datadrivna, personaliserade och omnikanala kundinteraktioner

    • Affärsutveckling, 360° Customer Interaction Model – ett strategiskt verktyg för att identifiera och prioritera fokusområden för bearbetning av kunder för att maximera affärsvärdet

    • AI-strategier och processer för analys och kundinsikt för att identifiera mönster och förutse beteenden som underlag för strategiska affärsbeslut

    • Ramverk för datadriven och automatiserad kundsegmentering

    • Implementering och utveckling av Adlibris Customer Data Platform (CDP)

    • Strategier för Retail media där kund- och produktdata användes för att skapa nya intäktsströmmar och stärka samarbetet med leverantörer

    • Global CRM Manager, EF Education First London

    • Marketing Manager, Northern Europe, EF Education First Stockholm

    För ytterligare information om tidigare anställningar, vänligen besök LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/mitadrakenberg/

  • Plattformar för kundengagemang (CRM, CDP, MA)

    ·       Bloomreach

    ·       Dynamic Yield

    ·       Salesforce

    ·       Marketo

    ·       Symplify

    ·       Sendinblue/brevo

    ·       SuperOffice

    Mina erfarenheter sträcker sig hela vägen från upphandling, implementation, optimering & utveckling både ur tekniskt och affärsstrategiskt perspektiv

    • Universitetsexamen i Media- och kommunikationsvetenskap

    • Certifierad i Salesforce ADM-201

    • Bloomreach CDP Advanced Analytics – genomförd kurs

    • Entreprenörskap: Grundade och drev en e-handelsverksamhet, såld efter ett par årption

Komplett konsultprofil

Nyfiken på hur ett samarbete skulle kunna se ut? Tveka inte att höra av dig.

Kontakt