Jag heter Mita & jag är Milli Moments. Jag har över 15 års erfarenhet av att hjälpa företag bygga starkare och mer lönsamma kundrelationer.
Så här jobbar jag
Transparens
Du har alltid full insyn i vad som görs, varför – och vad det leder till.
Tydlig prisbild
Du vet i förväg vad du betalar för – inga överraskningar.
Agilt arbetssätt
Värde levereras löpande – inte först vid projektslut.
Innovation
Jag hjälper er ta tillvara nya möjligheter och förmågor – från teknik till arbetssätt.
Samarbete
Jag jobbar nära dina interna team och stärker befintliga resurser, inte vid sidan av dem.
Flexibla upplägg
Enkelt att starta, enkelt att pausa eller avsluta – du styr takten.
Konsultprofil
-
CRM-strategi – utveckling av strategier för att maximera kund- och affärsvärde genom hela kundresan
Datadrivna, personaliserade & omnikanala kundinteraktioner – strategisk utveckling av kundinteraktioner för att exempelvis maximera köpfrekvens, konvertering, snittordervärde, lojalitet eller minska churn
KPI-ramverk – etablering av relevanta nyckeltal för uppföljning, analys och underlag för affärsprioriteringar
Analys & insikt – processer för analys och tolkning av kunddata som underlag för konkreta insikter, prioriteringar och affärsbeslut framåt
Data + teknologi – strategier för att kombinera kund- och produktdata med modern teknologi, inklusive AI och machine learning, för att skapa skalbarhet och affärsvärde
-
Interim Nordic CRM Manager
Interim Head of Customer Interactions
Interim Omnichannel specialist
Interim Customer Insights Manager
Team lead för team med totalansvar för kundinteraktioner
Affärsutveckling, tvärfunktionella team och agila arbetssätt
CRM-strategi för tre nordiska marknader
Strategier och processer för datadrivna, personaliserade och omnikanala kundinteraktioner
Affärsutveckling, 360° Customer Interaction Model – ett strategiskt verktyg för att identifiera och prioritera fokusområden för bearbetning av kunder för att maximera affärsvärdet
AI-strategier och processer för analys och kundinsikt för att identifiera mönster och förutse beteenden som underlag för strategiska affärsbeslut
Ramverk för datadriven och automatiserad kundsegmentering
Implementering och utveckling av Adlibris Customer Data Platform (CDP)
Strategier för Retail media där kund- och produktdata användes för att skapa nya intäktsströmmar och stärka samarbetet med leverantörer
-
Global CRM Manager, EF Education First London
Marketing Manager, Northern Europe, EF Education First Stockholm
För ytterligare information om tidigare anställningar, vänligen besök LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/mitadrakenberg/
-
Plattformar för kundengagemang (CRM, CDP, MA)
· Bloomreach
· Dynamic Yield
· Salesforce
· Marketo
· Symplify
· Sendinblue/brevo
· SuperOffice
Mina erfarenheter sträcker sig hela vägen från upphandling, implementation, optimering & utveckling både ur tekniskt och affärsstrategiskt perspektiv
-
Universitetsexamen i Media- och kommunikationsvetenskap
Certifierad i Salesforce ADM-201
Bloomreach CDP Advanced Analytics – genomförd kurs
Entreprenörskap: Grundade och drev en e-handelsverksamhet, såld efter ett par årption