Jag heter Mita & jag är Milli Moments. Jag har över 15 års erfarenhet av att hjälpa företag bygga starkare och mer lönsamma kundrelationer.
Så här jobbar jag
Transparens
Du har alltid full insyn i vad som görs, varför – och vad det leder till.
Tydlig prisbild
Du vet i förväg vad du betalar för – inga överraskningar.
Agilt arbetssätt
Värde levereras löpande – inte först vid projektslut.
Innovation
Jag hjälper er ta tillvara nya möjligheter och förmågor – från teknik till arbetssätt.
Samarbete
Jag jobbar nära dina interna team och stärker befintliga resurser, inte vid sidan av dem.
Flexibla upplägg
Enkelt att starta, enkelt att pausa eller avsluta – du styr takten.
Konsultprofil
-
Erfarenheter: plattformar för kundengagemang (CRM, CDP, MA)
· Bloomreach
· Dynamic Yield
· Salesforce
· Marketo
· Symplify
· Sendinblue/brevo
· SuperOffice
I mina roller har plattformar för kundengagemang (CRM, CDP, MA) varit centrala verktyg för att driva resultat. Jag har omfattande erfarenhet av att använda och utveckla funktionaliteten i dessa plattformar för att optimera användningen av kund-, produkt- och trafikdata på ett strategiskt sätt. Jag ser till att kontinuerligt utveckla min expertis i varje plattform jag arbetar med för att verkligen maximera deras potential, för att kunna skapa långsiktiga och datadrivna kundrelationer.
-
Jag har en universitetsexamen i Media- och kommunikationsvetenskap och har haft ledande roller inom marknadsföring och CRM, både för B2C och B2B, innan jag blev frilansande konsult. Min erfarenhet omfattar globala ansvarsområden, där jag har arbetat med kollegor utspridda i olika delar av världen. Under en period bodde och arbetade jag i London, vilket gav mig ytterligare internationell erfarenhet.
För detaljerad information om mina utbildningar och tidigare anställningar, vänligen besök min LinkedIn-profil: https://www.linkedin.com/in/mitadrakenberg/
-
CRM-strategier – Övergripande strategier eller för att exempelvis maximera kundens livstidsvärde, köpfrekvens, konverteringsgrad eller genomsnittligt ordervärde.
Strategier för datadrivna, omnikanala kundinteraktioner utifrån kundresan –exempelvis onboarding, återaktivering, win-back, up sell eller konvertering.
Datadrivet beslutsfattande
Optimering av kundresor
Ledning av tvärfunktionella team
Affärsprocessoptimering
Etablering av relevanta KPI:er för att mäta framgång och driva prestation.
Analys och tolkning av data för att skapa insikter och rekommendationer.
Jag har bred erfarenhet inom hela kundresan – från insamling och analys av kunddata till datadrivna personaliserade upplevelser, optimering och uppföljning. Jag har varit drivande i införandet av tvärfunktionella och agila arbetssätt, samt lett team genom övergångar till psykologisk trygghet och ökad produktivitet.
Min tekniska förståelse är stark, då jag arbetat med och ansvarat för utvecklingen av flera olika CRM- och CDP-system. Jag är van att arbeta strategiskt med stora mängder komplex kund- och produktdata, och använder gärna nya teknologier – inklusive AI och machine learning – för att skapa affärsvärde.
-
Interim Nordic CRM Manager
Interim Head of Customer Interactions
Interim Omnichannel specialist
Interim Customer Insights Manager
Löpande stöd och avlastning till befintlig CMO
Team lead för personaliserade kundinteraktioner vid övergång till agilt arbetssätt
Strategier för datadrivna, personaliserade, omnikanala kundinteraktioner
Utveckling av en 360° Kundinteraktionsmodell
AI-strategier för kundanalys och intern spridning av insikter
Processer för datadriven och automatiserad segmentering
Processer för kontinuerlig utvärdering och utveckling av kundinteraktioner
Innehållsstrategi och interna processer för content marketing